Right Click Disabled
©Copyright Kaileng

Emo little miie <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22342069\x26blogName\x3dKaileng\x27s+Palace\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://k-a-i-l-e-n-g-s-t-o-u-t-s.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://k-a-i-l-e-n-g-s-t-o-u-t-s.blogspot.com/\x26vt\x3d1998399852746756817', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
If You Cant View My Blog Entry...Kindly go to Archieve & click on The latest Date! Thanks :DD You can try other web browsers too!
Wednesday, January 23, 2008


ok hundred years neh post already rite?
haha! on sunday i went to see tvb stars lo..yeap. 6 came to promote for starhub kinda mobtv where u get to see top rated and newly release tvb serials.. those tat came includes, wangxi,bobby,BOSCO,KEVIN,Charmaine&myolie :)

The babes are pretty & we have handsome man too! haha. esp BOSCO. zhen de hen shuaiz lah. and man! kevin doesn't look like 38!!!!! haha. i dun have much clear resolution pics for that day, but i'm just happy enuff to see them in person lah, though i dun really catch tvb serials. :P

before tat i went to sing KTV lo at party world, haha, kept singing ahmei's & kelly's yi miao zhong de yong yuan :) haha!

Anyway, yesterday went to mdc to catch SPOP recording. It was the results show. MAN the results were rubbish! haha. i mean certainly there were much more deserving compositions! SOngs like sha mo? Xie xie ni de hao? or even love is forver is not in? NOt a single one? I think it sorta become a competition between superstars rather than the composers, cos mayb they wanna see their favs shooting an mv? i dunno tats just my personal stand. yeap. Anyway, half way thru the show saw an sms from 90's hp, saying' .... says you all dun go look for artists DURING WORK, cos got artist complain you all, might kenna ban'...

was damn pissed n kept thinking who the hell could say such a thing! an artist somemore? which artist would be so bo liao as in to go & report. i mean pls lo, we, ok i dun wanna drag the rest in, myself even when approach the 'stars' i won't hold them for long lo, i merely asked for a picture, & prolly talk for a few mins lo, sometimes when they'r in a rush i'd only look at them lo, or if they looked really fierce i won't even approach them lo. & worst of all, i din look for them during working hrs! is lunch break even considered working hrs?!? i don't think so, i dunno wad about you.. haiz. i mean seriously lahz..if you dun want ppl to go around wardrobe around, dun put benches & pls put down a big signage tat is so visible'Restricted area' then ppl like me, or mdc stuffs jiu won't go there lahz! wth! argh! who arrowed us really sibei bo liao. i dun see any wrong with approaching the artists. argh!!! Don't really wish to touch on tat too much..not any artist would complain about ppl approaching them bah? I mean it's not as if i hold up their precious time or look for them so many times in a day!!! Cos if they ever in a rush, they'd smile & say' sorry i'm in a rush...'..so yea.. pics for now..

----Zzen, okay i admit i love this pic loads :)
---- hey gorgeous! Look at the camera! :)
--------Jeanette, actually she looked fierce ar..but i think she's got the coolness in her when she dun speak :)
---Feli, this poor gal films almost everyday till late night, Must rest well argh!I really appreciate tat dear gal always stops for fans no matter how late it is :)

-------FeiHui Lao Shi :) Nope not my laoshi, though i hope one day i would become one of his disciple :) Well, really admired his musical talents. esp love his shuo zou jiu zou hehex!

---------Jing Xing da ge! my idol, i think he has his charm lei, haha..chinese says bao(3) dao(1) wei(4) lao(4).. :) haha..lawrence & BOBO :) Best screen partners too, not only nanxing da ge can match with zoe queen okay! haha!
----AhHai..haha..getting cooler ehh.. :)
-------Pretty Candyce, i dunno how she does it but she's really pretty... :)

----------Cong Cong, i think the last pic i took with him was during pss competition? haha!

----------------Diya, woah damn chio lei, yesterday! :) dun look like her jay chow style no more. haha!
------------Jeff!!! haha. always when he's around i nv bring him ' ai xin liang cha'..haha! One of the few i'd buy a drink or pass some stuff to. :)
--------Jiaying..woah her new style rocks, hen piao liang!! :) & she's extremely nice yesterday..hehex! well, at least when she's nice we feel good too!
--------First pic with Leon, he's really nice, no wonder he's one of the hot favs among fans during pss :)

------------Maomao, woah i dunno how many times she recorded love is forever yesterday..hehex, wadever it's nice & she's nice!
-----------Marcus, always initiate to say hello & start conversation, nice jacket dude! :)

----------I like this pic too, also long time din take with nat liao, he's looking better each time too! :)

------------Sugie looked damn cute here lahz, i dunno why perhaps din see this kinda expression from him before :)
--------------------Zanny :) her singing really improve alot leiz!
tats about all forks. :)
Miss C, i know u won't by pass my blog by coincidence, but if you did, pls watch wad u sae, GOD is watching. We din offend u or wadsoever. If you ever wanna sae something against anyone of us, come straight to us, dun need to sae behind anyone's back, i'll be glad to have a PEACEFUL talk with you. :) Don't worry lahz, i'm not one tat will use violence. I mean i even bother to smile at you if you remembered. haiz. Tats wad we get for being nice. *tsk Tsk* mdc is really complicated haha.. like wad sk said in his blog, on one of his entries :)


Kaileng wrote
1/23/2008 10:46:00 AM









Disclaimer!


Basic respect to my blog required..
No Ripping to any parts of my entries..
Shld any senarios seemed familiar to you,
am sorry it's pure coincidence.. :)

LeaveMyBlog. Facebook. MyFriendster.

Random Facts!






The Basics
♫ KaiLenG aka 88
♫ 20
♫ 27/02/1988
♫ piscean
♫ ai_ni1314@hotmail.com

Her Loves!

Musical

♫TrumpEt/cornet
♫Harmonica/Recorder
♫Music Scores

Hobbies/Leisure

♫Cam-Whore
♫KTV sessions
♫Idolizing
♫theatre Recordings
♫HairStyling
♫chinese duets

Glamorous Stars

♫LemonBoy,Clement
♫Dearie Huan,zhenhuan
♫Sweetest Nat, NatHo
♫LP,RuiEn
♫Yangyang,Yangtian
♫BroJon,Jon Leong
♫JonToh
♫Louis,Luo Yi
♫Jae Leung
♫ Nicole Lai
♫Sylvester Sim
♫Emilee Kang
♫Jeff Teay
♫Raynard Khor
♫ Ngak
♫ DeeHellSix

Heavenly Kings/Queens

♫zhou chuan xiong
♫li sheng jie
♫vanness wu
♫Jam Hsiao
♫aH mei
♫Yang Pei An






Lil Talks!









The Unforgettable!

2006-02-12
2006-02-26
2006-04-02
2006-04-09
2006-04-16
2006-04-23
2006-04-30
2006-05-07
2006-05-14
2006-05-21
2006-06-04
2006-07-16
2006-07-30
2006-10-01
2006-10-08
2006-10-15
2007-07-08
2007-07-15
2007-07-22
2007-10-14
2007-12-09
2007-12-16
2007-12-23
2008-01-13
2008-01-20
2008-01-27
2008-02-03
2008-02-10
2008-02-17
2008-02-24
2008-03-02
2008-03-09
2008-03-16
2008-03-23
2008-03-30
2008-04-06
2008-04-13
2008-04-20
2008-04-27
2008-05-04
2008-05-11
2008-05-18
2008-05-25
2008-06-01
2008-06-08
2008-06-15
2008-06-22
2008-06-29
2008-07-06
2008-07-13
2008-07-20
2008-07-27
2008-08-03
2008-08-10
2008-08-17
2008-08-24
2008-08-31
2008-09-07
2008-09-14
2008-09-21
2008-09-28
2008-10-05
2008-10-12
2008-10-19
2008-10-26
2008-11-02
2008-11-09
2008-11-16
2008-11-23
2008-11-30
2008-12-14
2008-12-21
2008-12-28
2009-01-04
2009-01-11
2009-01-18
2009-02-01
2009-02-08
2009-02-15
2009-02-22
2009-03-01
2009-03-08
2009-03-15
2009-03-29
2009-04-12
2009-05-03
2009-05-24
2009-05-31
2009-06-21
2009-07-12
2009-08-16
2009-12-06
2009-12-20



Darlings!




Melody

Dragonfly

Credits

Designer:xueli1995
Image: :PhotoBucket
Fonts:DaFont
Cursor:Boomspeed

eXTReMe Tracker